ACTIE: 
8 oktober 2024
: Gratis verzending en 10% korting met code: SLAAP10

Verzenden & Retourneren

Levering & Retour


Levertijd & verzendkosten

Nadat je de bestelling hebt geplaatst en deze bij ons is binnen gekomen, zullen wij direct voor je aan de slag gaan. Als de bestelling voor 18:00 gedaan, zorgen wij er zelfs nog voor dat deze dezelfde dag nog wordt aangemeld bij PostNL. Meestal heb je dan de bestelling de volgende werkdag in huis. Wij verwerken het overgrote deel van onze bestellingen dezelfde werkdag. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren.

Verzendkosten

Verzending is gratis en de levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Nadat wij het pakket hebben overgedragen ontvang jij een verzendbewijs. Over het algemeen kun je rekening houden dat de aflevering van je pakket, de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 zal plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij de bestelling tijdig kunnen aanpassen.

Bedenktijd/retour

Je kunt de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Natuurlijk mag je het product even testen, maar let er wel op dat je zorgvuldig met zowel de verpakking van het product als het product zelf aan de slag gaat.

Nadat wij de retour hebben ontvangen zullen wij het geld zo snel mogelijk terug storten op je rekening, met een max van 14 dagen. Stuur wel even een mail naar klantenservice@slaapmaskers.nl met een ingevuld retour formulier voordat je het product retour stuurt. Wij proberen binnen 6 uur op je mail te reageren.

Het retour formulier kun je vinden op: https://qqp.nl/retour.docx. Tot slot, houdt er rekening mee dat je na het aanmelden van de retour maximaal 14 dagen de tijd hebt om het terug te sturen!

Producten kapot / uit originele verpakking

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is Mocht je product kapot zijn? Dan kun je het retour formulier invullen en naar ons toesturen. Wij zullen het product dan inspecteren en testen. Indien het product kapot is , zullen wij zorgen voor een vervangend alternatief en dit naar je op sturen. Houdt hierbij rekening met een verwerkingstijd van 3 werkdagen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant, dus heb je vragen over je product of bestelling? Stuur dan een mail naar: klantenservice@slaapmaskers.nl

Overig

Bij een retourverzending blijven de kosten voor jouw eigen rekening, houdt hier dus rekening mee. Zorg er ook voor dat het retour formulier correct is ingevuld, zodat wij zo snel mogelijk de retour kunnen verwerken!

Betaalmethodes

Je kunt je bestelling betalen met Ideal, Visa, Maestro, Paypal en Bancontact.